Yksinkertainen Ota yhteyttä -tekstillä varustettu nappi Kirkkonummen kunnan verkkosivuilla madalsi kynnystä hakeutua mielenterveyspalveluihin. Kunnan mielenterveys- ja päihdepalveluiden verkkosivut uudistettiin asiakaslähtöisemmiksi,...
Samaan aikaan, kun koronan aiheuttama digiloikka kiihtyy, korostuu se, että modernit digitaaliset palvelut voivat jättää osan kansalaisista ulkopuolelle. DigiIN-hankkeen ydin tuntuu aiempaakin tärkeämmältä: tavoitteemme on luoda ratkaisuja, joiden avulla kaikki pysyisivät mukana sosiaali- ja terveydenhuollon digipalveluissa.
Seminaari on valitettavasti päätetty siirtää koronavirustilanteen vuoksi. Etsimme seminaarille uuden ajankohdan ja samalla isomman tilan, sillä tulijoita olisi ollut enemmän...
Käytettävyys, kasvokkaisen palvelun tärkeys ja empatia. Nämä olivat teemat, jotka toistuivat, kun DigiIN-hankkeen aloitusseminaarissa maanantaina 11.11. puhuttiin sosiaali- ja terveydenhuollon...
Helsingin Vuosaaren terveysasemalle tulee joka kuukausi noin 1 300 sähköistä yhteydenottoa. Asiakas saa vastauksen yhteydenottoon usein samana päivänä. Sosiaali- ja...
DigiIN-hanke pyrkii löytämään toimivia ratkaisuja siihen, miten kaikki väestöryhmät saadaan pidettyä mukana terveys- ja hyvinvointipalveluiden digitalisoituessa. Millaisesta tilanteesta lähdemme liikkeelle?...
THL:n tutkimusprofessorin Tarja Heponiemen johtama DigiIN-konsortio on saanut Suomen Akatemian Strategisen tutkimuksen neuvoston (STN) rahoituksen. DigiIN – Palvelukulttuuria uudistamalla kaikki mukaan digitaaliseen...